2016 Yılında İçerik Pazarlaması Trendleri

Bundan birkaç yıl önce  içerik pazarlaması  denildiğinde, web sitelerine kaliteli içerik üretme anlamına geliyordu. Bugün ise içerik pazarla...

Bundan birkaç yıl önce içerik pazarlaması denildiğinde, web sitelerine kaliteli içerik üretme anlamına geliyordu. Bugün ise içerik pazarlaması, farklı platformların gelişmesi ve kullanıcı davranışlarının değişimi ile birlikte blog, infograk ve video gibi içerik türlerini de içinde barındırmaktadır. Ayrıca üretilen içeriklerin sadece web sitesinde değil, ilgili kitlenin bulunduğu mecralarda da yayınlanması gerekmektedir.
İçerik pazarlamasında artan rekabet 2016 yılında daha da büyüyecektir. Bu rekabette geride kalmamak için aşağıdaki hususlara dikkat etmenizde fayda vardır.
1- Kitlenizi ilgilendiren güncel konulara yönelin
Her şeyden önce artık okuyucularınızın ya da kullanıcılarınızın eğilimlerini izlemeniz gerekmektedir. Gelişen teknoloji ve sosyal platformların insanların alışkanlıklarını değiştirdiğini bunun sonucunda klişe içeriklere artık ilgi göstermediklerini hatırlatmak isterim. Bu nedenle, 2016 yılında sadece ürün ve hizmetlerin ile ilgili bilgi sağlayıcı içeriklerin dışında, sektörünüzde gelişen önemli konular hakkında da içerikler üretmeniz gerekecek. Hatta sadece bilgi vermenin dışında eğlendirici, okuyucuların etkileşimde bulunacağı içerik türlerine de yönelebilirsiniz. Bu şekilde okuyucu kitleniz, farklılaşan içeriklere daha fazla ilgi gösterecektir. Kısacası, ziyaretçilerinize her gün aynı menüyü sunmayın, araya farklı tatlar da ekleyin.
içerik-pazarlaması-trendleri
2- Oluşturacağınız içeriklerde detaylara önem verin
Nasıl ki ürün satmak için rakip firmalar ile sektörel bir rekabet yaşıyorsanız, içerik pazarlaması alanında da rakiplerinizle rekabet etmeniz gerekmektedir. Bu rekabette bir adım daha öne geçmek için içerik oluştururken daha fazla detaycı olun. Okuyucularınızın daha detaylı bilgiye ulaşmasının yanı sıra Google organik aramalarda daha fazla görüntülenme ve tıklama almak için hazırlamış olduğunuz içeriklerde detaylara önem vermeniz gerekmektedir. Farklı kaynaklar edineceğiniz grafikler ve rakamsal veriler ile daha zengin, ilgi çekici ve Google’ın gözünde daha özgün içerikler üretebilirsiniz.
3- İçeriklerinizi daha farklı kanallardan kitlenize ulaştırın
İnternet kullanıcılarının, interneti kullanım amaçlarının başında sosyal medya gelmektedir. Resim, video, infografik, karikatür ve GIF gibi birçok türde paylaşımların yapıldığı sosyal medya platformları, ilgili kitleye ulaşmak için en ideal kanallardan biridir. Organik trafiğin dışında, Facebook, Twitter ve Google+ gibi farklı sosyal medya kanallarında içeriklerinizi paylaşarak, takipçilerinizin dikkatini çekebilir ve içeriklerinize olan ilgiyi bu şekilde arttırabilirsiniz.
content-marketing-2016
4- Görselliğe daha fazla önem verin
Artık yazılı içeriklerin doyum noktasına ulaştığını söylemek mümkün. 2015 yılının ortalarında başlayan ve görselliği ön plana çıkartan paylaşımlar bu yılında en ilgi çekici içeriklerinden olacak. Çok fazla içeriğin üretildiği internet dünyasında, kullanıcıların bir içeriğe ilgi göstermesi için artık neredeyse saniyeden bile kısa bir süre var. Kendi sosyal medya hesaplarınızda, anasayfadaki içerikleri tek parmak hareketli ile ne kadar hızlı bir biçimde göz attığınızı düşünün. Bu hızlı haber akışı içerisinde, kullanıcının içeriğe ilgi göstermesini sağlamak için yaratıcı görseller ile içeriklerinizi paylaşmanız gerekmektedir.
İçerik pazarlaması, günümüz internet gelişimi ve bunun sonucunda kullanıcıları davranışlarındaki değişim ile paralel olarak devam etmektedir. Başarılı içerik paylaşımları yapmak için gündemi çok iyi takip etmeli, trend paylaşım türlerine yönelmeli ve hitap ettiğiniz kitlenin davranışlarını çok iyi analiz etmeniz gerekmektedir.

Yorumlar

Reklam
reklam
reklam
Ad

Basın Bültenleri,16,Blog Araçları,1,Blog Etkinlikleri,4,Blog İpuçları,8,Blog Yazarlığı,12,Blogger,7,Blogger Temaları,3,Dijital Ajanslar,2,Dijital Pazarlama,3,Elektrikli Araba,2,Google,4,Grafik Tasarım,1,Haber Editörlüğü,1,Hayatın İçinden,4,İçerik Pazarlama,68,İnternet,3,Kitap Dünyası,5,Lise Anılarım,1,Misafir Yazılar,1,Müzik Haberleri,7,Oyunlar,1,Reklam-PR,2,Sağlık,1,Sanat-Tasarım,1,SEO Makaleleri,6,SEO Motoru,1,Sinema-Film,7,sosyal medya,5,Sosyal Sorumluluk,2,Sponsor Makaleler,15,Sponsorlu,15,Teknoloji,4,Webtasarım,1,
ltr
item
SEFA GENCER: 2016 Yılında İçerik Pazarlaması Trendleri
2016 Yılında İçerik Pazarlaması Trendleri
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiC4qckZav5HVT1kCVCAEdtuWtxtj0Sb_TJPpA5l-bGG9ORyNDy1Na4C6JKxJRQMgMdi7WNNJ-He6LJER5v3iJxV-kO-EI4cABe9J8QmZgi3lft_FaOrtJ3lCQVk0TyEi0C0_L8WM09hJw/s1600/8656718-13659564.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiC4qckZav5HVT1kCVCAEdtuWtxtj0Sb_TJPpA5l-bGG9ORyNDy1Na4C6JKxJRQMgMdi7WNNJ-He6LJER5v3iJxV-kO-EI4cABe9J8QmZgi3lft_FaOrtJ3lCQVk0TyEi0C0_L8WM09hJw/s72-c/8656718-13659564.jpg
SEFA GENCER
https://s3fa.blogspot.com/2016/11/2016-ylnda-icerik-pazarlamas-trendleri.html
https://s3fa.blogspot.com/
https://s3fa.blogspot.com/
https://s3fa.blogspot.com/2016/11/2016-ylnda-icerik-pazarlamas-trendleri.html
true
6446326138926755559
UTF-8
Tüm yayınlar yüklendi Yayın bulunamadı! Tümü Devamı Cevap Cevabı iptal et Sil Yazar Ana Sayfa Sayfalar Yayınlar Tümünü göster Önerilenler Etiketler Arşiv Ara Tüm Yayınlar İsteğinizle ilgili herhangi bir gönderi bulunamadı. Ana Sayfaya Dönmek İçin Tıklayın. Pazar Pzartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Paz Pzt Sal Çar Per Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Oca Şub Mar Nis May Haz Tem Ağu Eyl Eki Kas Ara az önce 1 ay önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce dün $$1$$ gün önce $$1$$ bir hafta önce 5 hafta önce Takipçiler Takip et Kilitli içerik Kilidini açmak için lütfen paylaşın Tüm Kodu Kopyala Tüm Kodu Seç Tüm kodlar panoya kopyalandı Kodları kopyalamak için [CTRL] + [C] (veya Mac ile CMD + C) tuşlarına basın